Queixas e suxestións
Camiño de navegación
- Inicio /
- O Ministerio /
- Atención ao cidadán /
- Queixas e suxestións
Queixas e suxerencias
Queixas e suxerencias
O Capítulo IV do RD 951/2005, do 29 de xullo polo que se establece o marco xeral para a mellora da calidade na Administración Xeral do Estado, recolle o programa de queixas e suxerencias, no que se establece que os órganos e organismos da Administración Xeral do Estado deben ofrecer aos cidadáns medios para presentar #ante eles queixas e suxerencias.
Finalidade
A través deste procedemento poderán presentarse as queixas, iniciativas e/o suxerencias que os cidadáns estimen convenientes sobre o funcionamento das Unidades do Ministerio.
As queixas formuladas non terán en ningún caso a cualificación de recurso administrativo nin a súa interposición paralizará os prazos establecidos na normativa vixente.
A presentación dunha queixa non condiciona, de ningún xeito, o exercicio das restantes accións ou dereitos que, de conformidade coa normativa reguladora de cada procedemento, poidan exercitar os que figuren nel como interesados.
Quen o pode presentar
Todos os cidadáns que o consideren oportuno, mediante enchemento do formulario para o efecto, ou a través dun escrito que exprese a queixa ou suxerencia, para deixar constancia da súa insatisfacción cos servizos prestados e tamén das iniciativas ou suxerencias que estimen convenientes para a mellora dos servizos competencia do Departamento.
Unidade responsable
A Unidade afectada pola queixa ou suxerencia.
Prazo de contestación
A Unidade afectada deberá informar o cidadán no prazo de 20 días, previas as aclaracións que estime oportuno solicitar do mesmo, das actuacións realizadas e das medidas, no seu caso, adoptadas. Se transcorrido o prazo non se obtivo ningunha resposta, o interesado poderase dirixir á Inspección Xeral de Servizos, ou á Sectorial correspondente (Inspeccións de Servizo do Instituto Nacional da Seguridade Social, da Tesourería Xeral da Seguridade Social, do Instituto Social da Mariña) a fin de coñecer os motivos que orixinaron a falta de contestación e esixir as oportunas responsabilidades.
Formas de presentación
- Presencial ou por correo postal (sen certificado dixital)
- Vía telemática (con certificado dixital)..
Presencial ou por correo postal
- Cumprimentando o formulario de queixas e suxerencias que se pode descargar nesta páxina (para a súa presentación posterior de maneira presencial ou por correo postal), estando tamén dispoñible nos Rexistros Xerais e auxiliares de recepción ou saída de documentos e, en todo caso, nas oficinas de información e atención ao cidadán, tanto en Servizos Centrais como Periféricos do Departamento.
- Realizando un escrito asinado polo interesado, expoñendo o obxecto da súa queixa ou suxerencia, onde se fará constar o seu nome e apelidos, teléfono, domicilio, e no seu caso, dirección de correo electrónico para poder remitirlle a súa contestación, se así o indica.
- Tanto o formulario como o escrito pódense presentar en calquera Rexistro público ou oficina de atención ao cidadán.
- No Formulario que se inclúe neste apartado, unha vez pulsado, poderanse obter tantas copias en branco como estime oportuno para o seu recheo posterior de forma manual ou escribir os datos requiridos e seguidamente obter o número de copias desexado (recoméndase a obtención de dúas copias para que unha delas sexa selada na oficina de presentación).
Vía telemática
- A través da Sede electrónica Central do Ministerio accedendo ao trámite Queixas e Suxerencias.
- Para asuntos relacionados coa Seguridade Social ás Sedes electrónicas destes Organismos:
- Pode presentar electronicamente a suxerencia ou queixa completando o formulario ao que se accede desde esta páxina. Solicitaráselle que se identifique e firme dixitalmente o seu contido #de acordo con os requisitos establecidos para o acceso á Sede electrónica.
- Se no formulario elixe como medio de contestación o correo postal ou correo electrónico, a Unidade responsable da xestión e dar resposta á queixa, responderá polo medio elixido.