Atención ao cidadán
Camiño de navegación
- Inicio /
- O Ministerio /
- Atención ao cidadán
Atencion ao cidadán
Atencion ao cidadán
Contacte co Ministerio

Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións
Información e Atención Administrativa
A demanda de información sobre as materias competencia do Ministerio, serán atendidas telefonicamente de 9:00 a 17,30 de luns a venres a través do teléfono91 363 76 70 e do correo electrónico portal@inclusion.gob.es.
Do 16 de xuño ata o 15 de setembro a atención telefónica será de luns a venres de 8,00 da mañá ata as 15 horas.
-
No documento que aparece máis abaixo atopará a información necesaria sobre legalización de documentos do Ministerio de Inclusión, Seguridade Social e Migracións.
Escriba ao Ministerio

Pode dirixirse a:
- Ministro
- Secretaría de Estado de Seguridade Social e Pensións
- Secretaría de Estado de Migracións
- Secretaría Xeral de obxectivos e Políticas de Inclusión e Previsión Social
- Subsecretaría de Inclusión, Seguridade Social e Pensións
Queixas e suxerencias
O Ministerio pon á súa disposición varios medios para facilitar que os cidadáns poidan enviar as queixas ou suxerencias que consideren necesarias.