Atencion ao cidadán

Información e Atención Administrativa

A demanda de información sobre as materias competencia do Ministerio, serán atendidas telefonicamente de 9:00 a 17,30 de luns a venres a través do teléfono91 363 76 70 e do correo electrónico portal@inclusion.gob.es.

Do 16 de xuño ata o 15 de setembro a atención telefónica será de luns a venres de 8,00 da mañá ata as 15 horas.

Escriba ao Ministerio

Pode dirixirse a:

  • Ministro
  • Secretaría de Estado de Seguridade Social e Pensións
  • Secretaría de Estado de Migracións
  • Secretaría Xeral de obxectivos e Políticas de Inclusión e Previsión Social
  • Subsecretaría de Inclusión, Seguridade Social e Pensións

Queixas e suxerencias

O Ministerio pon á súa disposición varios medios para facilitar que os cidadáns poidan enviar as queixas ou suxerencias que consideren necesarias.