Atenció al ciutadà
Ruta de navegació
- Inici /
- El Ministeri /
- Atenció al ciutadà
Atenció al ciutadà
Atenció al ciutadà
Contacti amb el Ministeri

Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions
Informació i Atenció Administrativa
La demanda d'informació sobre les matèries competència del Ministeri, seran ateses telefònicament de 9.00 a 17,30 de dilluns a divendres a través del telèfon 91 363 76 70 i del correu electrònic portal@inclusion.gob.es.
Del 16 de juny fins al 15 de setembre l'atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8,00 del matí fins a les 15 hores.
-
En el document que apareix més a baix trobarà la informació necessària sobre legalització de documents del Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions.
Escrigui al Ministeri

Pot dirigir-se a:
- Ministre
- Secretaria d'Estat de Seguretat Social i Pensions
- Secretaria d'Estat de Migracions
- Secretaria General d'objectius i Polítiques d'Inclusió i Previsió Social
- Sotssecretaria d'Inclusió, Seguretat Social i Pensions
Queixes i suggeriments
El Ministeri posa a la seva disposició diversos mitjans per a facilitar que els ciutadans puguin enviar les queixes o suggeriments que considerin necessàries.