Atenció al ciutadà

Informació i Atenció Administrativa

La demanda d'informació sobre les matèries competència del Ministeri, seran ateses telefònicament de 9.00 a 17,30 de dilluns a divendres a través del telèfon 91 363 76 70 i del correu electrònic portal@inclusion.gob.es.

Del 16 de juny fins al 15 de setembre l'atenció telefònica serà de dilluns a divendres de 8,00 del matí fins a les 15 hores.

Escrigui al Ministeri

Pot dirigir-se a:

  • Ministre
  • Secretaria d'Estat de Seguretat Social i Pensions
  • Secretaria d'Estat de Migracions
  • Secretaria General d'objectius i Polítiques d'Inclusió i Previsió Social
  • Sotssecretaria d'Inclusió, Seguretat Social i Pensions

Queixes i suggeriments

El Ministeri posa a la seva disposició diversos mitjans per a facilitar que els ciutadans puguin enviar les queixes o suggeriments que considerin necessàries.